NEEEEEEEEEEEEEEEEEIJ!!!!!!!!!!

Datum & tid: 2008-04-08 - 19:11:08 ▼ Kategori: 0 Kommentarer



Jag är fucking pissed seriöst!!
Varför ställer dem in Sveriges och Oslos
konserter för?! Asså alla säger att vi ska vara
tålmodiga och att de har mycket och allting
men jag är fan sur asså!!!
Självklart kommer jag vänta till de kommer hit
men jag fattar int... GAAAAAHHH!!! :@


Det blir ingen konsert i Svergie :''''(

Tokio Hotels konserter har nu blivit helt inställda. Biljetterna lämnas tillbaka där de köpts för att få tillbaks pengarna. Någon ny konsert är inte planerad än, och vi vet inte när det blir. Vi ber er att *inte* mejla och fråga oss om nytt konsertdatum - dessa mejl svarar vi inte på. Nytt konsertdatum postas här på hemsidan när vi vet det.

Biljetter till konserten i Stockholm: Lämnas tillbaks där de köptes senast 8 maj.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback