Hemma sjäääälv (!?)

Datum & tid: 2008-04-10 - 18:20:14 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

18.19
Marcus gick för kanske 30 min sen :( Jag saknar honom redan!!
+ Att han trodde att jag skull följa med honom till hans springtest, men jag och mamma skulle vara ensamma idag på aslänge! Men sen nu när hon ringer så sa hon att hon inte kommer hem förns 10 :o
Så jag kommer att vara här hemma ensam, så aaa.. CHARM!


Idag har jag och Carro soooolat igen!! WOHOOOO! fy fan vad vi hade det roligt på tunnelbanan :P haha! Tim snackade knappt någonting XD hoho :*
Ajaa imorgon kom jag och Carro på att om det är fint väder så ska vi köpa engångsgrillar och ha en liten fest typ.. men det är bara en dröm ? hahaha får se hur det blir ^^' + att jag kanske ska färga hennes hår 8)
JUSTE! Jag håller på att färga mina hårförlängningar! :D

pusshej :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback