Gjort idag 8)

Datum & tid: 2008-04-21 - 21:06:54 ▼ Kategori: 0 Kommentarer


Idag har jag varit i skolan och bakat.. Gick inte sååå bra som det brukar XD men men!!
Sen efter skolan bestämde jag,Lotta,Carro och Daniel att åka in till stan för att vänta på Max,Sara och Stoffe skulle komma in till stan för att äta glass :)
Jag gick till Grand Hotel för att fylla i papper till APU:n, gick apbra! De är jättetrevliga! :)
Eftersom att det tog sååååååååå lång tid för resten av gänget att komma så gick vi tre runt och tittade lite på olika grejer och Carro hittade ett par skor och jag och Lotta hittade en korvmoj XD

Sedan kom de äntligen! :P hahaha!
Vi gick och satte oss vid Kungsas och "solade" och hade så himla roligt!! Älskar att vara med er! hahaha!!
Aldrig en lugn stund kan jag ju säga men det är charmigt 8D
Sedan åkte jag,Lotta och Daniel hem, Daniel gick till sin buss och jag och Lotta till Hemköp ^^'
Köpta Juice och en annan grej som jag inte berättar, HAHHH!

UNDERBARA VÄDER! kan det inte fortsätta vara så här nu och bara bli varmare!?! :* <33

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback