Jag har världens bästa pojkvän!

Datum & tid: 2009-09-07 - 21:11:56 ▼ Kategori: 1 Kommentarer


Kom hem för 30 min sedan.
När jag kom hem från frisören så möttes jag av:
- Vi ska till stan, så ät ingenting.
Jag var vrålhungrig så jag tog en macka i smyg iallafall.
Gjorde sedan mig iordning för att åka till stan. Men jag visste
inte alls vad vi skulle göra. Det var massor med saker som
kom upp i mitt huvud som jag kunde tänka mig att det skulle
vara. Men det gick inte ihop.

Väl inne i stan så gick vi runt och letade. Och jag tänkte:
- Det kan inte var resturang för då skulle han boka, och eftersom
att vi går runt och letar så skulle han bli stressad för att vi hade
ett bord bokat.

Vi gick runt och letade i 30 samtidigt som Henrik ringde en kompis
och frågade om vägen. Sedan kom vi fram...

Missisipi (stavning?)!
Det blev en jättemysig middag där med vin,hemmagjord hamburgare
och en underbar kille! Kunde inte bli bättre! Jag älskar dig!

När vi var på väg hem köpte jag banan hem och gjorde en efterrätt när
vi kom hem.
Så nu ska vi lägga oss för att gå upp och jobba imorgon!

Ciaó!


Kommentarer
Mamma

Vilken fin kille du har Isabelle, helt i klass med min! : )



Kram, kram



2009-09-07 @ 21:44:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback