SOMMAREN MED GÖRAN

Datum & tid: 2009-08-02 - 21:50:10 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Vi har precis kommit hem från en biokväll med Ida och Jonas. Känns så skönt att umgås med de igen!
Iallafall vi såg Sommaren med Göran, och den var riktigt bra tycker jag. Helt klart värt att se!
Det kändes som att alla var lite små sega idag, hmm... Men jag var pigg minsann! Haha!
Ännu en trevlig kväll, härligt!



Saknar mamma föresten, hon har åkt till Pia nere i Sundsvall... Hade tänkt att spendera dagarna nu som jag är ledig med henne... Men det blir av sen! Skjutsade henne till Arlanda imorse, eller Henrik gjorde.

När vi kom hem åt vi och sedan gick vi hem till mamma och skulle hämta ett par saker, som min mobilsladd till datorn, men jag hittar den inte! Så jag kan inte ladda upp bilderna... Men jag bjuder på en annan, väääldigt länge sen!!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback