Lotten Totten,Ciwi,Tessan, Henrik och jag!

Datum & tid: 2009-01-07 - 18:28:32 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej allihopa!
Idag var det första dagen i skolan efter jullovet, det kändes rätt bra. Skönt att få träffa alla igen! Har saknat er som tusan..
På bilden gick det riktigt bra, det var kul fast att vi bara fick skriva.
Samhällskunskapen var väl sådär men lektionen gick snabbt för att nästan vara 2 tim.
Efter skolan åkte jag,Lotta,Carro och Therese in till stan och kikade runt lite. Köpte en kula till min tung piercing (och Carro). Sedan flummade vi bara runt i stan och gjorde ingenting. Carro och Therese tröttnade så de gick. Så jag och Lotta stannade kvar och sen kom Henrik och köpta benskydd.
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och slappar och ska snart käka! MUMS!



Hahaha Lotta! Du är ju galen gumman! Tack för PLATINA på pea!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback