Lördagkvällen :)

Datum & tid: 2008-10-26 - 11:54:30 ▼ Kategori: 0 Kommentarer



The Script - The man who can't be moved  <333

Igår började det med att jag åkte hem till Lotta där Carro också var :D Så vi satt vid datorn ett litet tag och sen drog vi in och mötte upp alla vid Fridhelmsplan :) Sen gick vi till Viper ^^ Det var inge drag när vi kom men sen, då jävlar! XD haha
Jag och Lotta är helt galna på dansgolvet seriöst ! Helt underbart :P hahaha!! Jag hade iallafall en rolig kväll! :D
Jag drog hem först eftersom att jag skulle åka hem själv så ville jag inte att det skulle bli försent :) Henrik ringde minst 10 ggr under kvällen XD HAHAHAHAHA Fyh fan vad jag garvade åt honom, han ver liiiiiiiite full ;) hihi <3
Idag kommer han hem! Har saknat honom som få! ÄNTLIGEN får jag träffa honom :D Det känns som att han har varit borta i 2 veckor :P <33333

Nu kommer mor mor och morfar och hämtar mig (m. BMW) för att åka tlll landet för att fira mig :D Det ska bli mysigt :) Sen åker jag hem med Cia och Niklas (m.deras BMW) ;)

Puss i Kramen! <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback