Kiss & Bajs

Datum & tid: 2011-09-17 - 22:15:03 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Ja... Så ser det ut här hemma för tillfället:
1.Vi kommer hem ifrån pappa, öppnar upp till sovrummet som annars brukar vara stängt för att katterna inte ska vara där när vi inte är hemma.
2.Ena katten får ett bus-ryck, springer in i sovrummet och hårar ner sängen (suck!). Dörren till rummet stängs!
3.Linus sover i bilbarnstolen...
4.H och jag sitter och tittar på tv när jag hör en katt som jamar, var kommer det ifrån? HELVETE!!! Sovrummet!!
Vi öppnar dörren och förbereder oss för det värsta... Det värsta har hänt.
5.Kattkiss i sängen, så jag och H stressar för att det inte ska rinna igenom till madrassen. Små joggar in till badrummet och kastar in allt i tvättmaskinen.
6.På vägen in till badrummet känner jag på Linus blöja om den behöver bytas. SVAR JA! Kiss igenom overall och allting.
7.Väcker Linus ("morgon"-humöret sätts igång), skriker som en gris och är jätteförbannad. Går in i badrummet och byter blöja...
8.Tvätten är igång och Linus är glad efter att ha fått mat. BRRRRRAK! Bajs i blöjan, suck...
9.Byter blöja + kläder...
10.Tvätthögen i badrummet byggs på vilket betyder att kläderna inte längre får plats i tvättkorgen. Helt plötsligt bildas en hög vid sidan om (!!!!).
11.Linus bajar igen...
Ja, såhär är det att vara mamma,sambo och matte...

Kommentarer
Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Bajs.. Baaaaajs AB hahahahhahaha



Blogg: http://flavoured.blogg.se/
2011-09-17 @ 23:33:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback