Kalasfirande!

Datum & tid: 2011-09-17 - 19:19:18 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Kom hem ifrån ett födelsedagsfirande hemma hos pappa!
W fyller hela 7 år, det är helt otroligt vad tiden går snabbt... Lite läskigt när man tänker på det.
Vi hade iallafall jättetrevligt! Det var så j'vla kul att träffa S igen!! Hahaha herrejösses, jag skrattar alltid så mycket med henne, med eller utan sprit ;)
Linus har varit lite grinig tyvärr, jag tror att han är osäker när det kommer till nya personer men jag tror även att han börjar bli sjuk. Täppt i näsan och hostar, stackarn!
Även fast det inte var Linus vi firade så fick vi presenter utav kusinerna och av farmor! Jag lägger upp bilder sen!
Vi fick även lite kläder med oss hem ifrån Farsta, oops!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback