3 månader!

Datum & tid: 2011-10-14 - 09:08:15 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Hej hej hallå!
Ja, idag blir Linus hela 3 månader! Varför ska tiden gå så himla fort? Snart har han egen nyckel hem och går till skolan själv... Men, jag njuter utav varje dag med min fina kille! <3
Som ni märker så har jag inte skrivit så mycket. Det är nog för att jag har annat att göra innan jag kan blogga.
I onsdags åkte vi iallafall till H:s föräldrar för att passa alla djuren och huset. Men imorse när H skulle åka tidigt på morgonen tog min rädsla, att vara själv i mörkret i ett stort hus, över. Så H skjutsade hem mig och Linus innan han åkte och jobbade, gulle!
Men när H har slutat så åker vi igen och stannar till söndag.
Fina regnbågen för någon dag sen...

Kommentarer
Sofia - Tävlingar på gång!

Godmorgon, allt bra? :)



Blogg: http://smnmode.blogg.se/
2011-10-16 @ 09:12:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback