Disneydags!

Datum & tid: 2010-10-26 - 20:56:27 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Gud vad bra de gamla Disney filmerna är! Mycket bättre än dagens Disneyfilmer... eller börjar man bli gammal och tråkig? Neej! Eller vad tycker ni?

Åh vet ni vad? Imorgon kommer jag att få ett schema från och med imorgon och en vecka frammåt på den förskolan som jag har jobbat på den senaste veckan! Det ska bli riktigt roligt att veta att man har jobb en hel vecka iallafall!
Jag tror inte att det är något problem att få jobb annars heller eftersom att jag är skriven i alla förskolor inom ett visst område. Någon är alltid sjuk :)
Jag älskar verkligen att jobba som barnskötare, ångrar verkligen inte att jag slutade på mitt senaste jobb. Jag gillade/ar att jobba som bagare/konditor. Men varför inte passa på att göra lite olika saker när man är ung?



Var tvungen att ladda upp en liten somrig bild nu när det börjar bli kallt...
Bild på mig och Carro ifrån Midsommaren 2010 grymmaste midsommaren! Fylla 3 dagar i rad ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback