SOVMORGON!

Datum & tid: 2010-11-01 - 08:18:45 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

God morgon allihopa!

Gud vad skönt att få sova ut, börjar nämligen halv 10 idag! Det ni! Men jag slutar 4 så det blir inte så många tim jobb :( Efter jobbet ska jag färga brynen och fransarna! JIHO! 



Vi har haft det så himla mysigt i helgen, som alltid! Vi har:
- Åkt till Nyköping, SHOPPING
- Bytt till vinterdäck på bilen + storstädning i bilen!
- Spelat in mina band ifrån när jag var liten, till dvd skivor.
- Skurit pumpor :)

Sedan har vi bara tagit det lugnt, det är så himla skönt att komma ifrån stressiga sthlm lite!


Kommentarer
Mamma

Godmorgon godmorgon trallalalala !



Själv var jag uppe med tuppen, åkte från landet tidigt imorse. Vilken härlig helg ni verkar ha haft, skoj !



Ha en underbar dag.

( Jag ska jobba lite med Lisa idag, kul ! )



Kram Kram



2010-11-01 @ 08:51:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback