Min Valborg

Datum & tid: 2010-05-01 - 16:55:43 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Valborg igår var supertrevlig!! :)
Carro,Lotta,Malin och Johan kom hit vid 5 ungefär.
Vi spelade Buzz och grillade (jag vann 3/5 gånger!!),
skitmysigt verkligen. Synd att jag inte tog några kort!

Vid 8 tiden åkte vi till fältet för att titta på brasan.
Kändes lite konstigt att vara där med tanke på Therese...
Men vi hade trevligt ändå, hände en grej som gjorde mig
lite orolig men annars var det trevligt.



Hahaha Johan och Carro spenderade 80 % utav tiden vid brasan
med att prata med två barn. De såg ut som en familj, så nu har
de bestämt sig för att adoptera.

Efter gick vi till en fest, det var rätt lugnt men ändå trevligt.
Innan vi gick kommenterade jag Johans strumpor, det skulle
jag inte gjort! Hahahahaha det går inte riktigt att förklara men fy tusan
vad jag skrattade alltså!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback