Storstädning och en aning bakis...

Datum & tid: 2010-01-30 - 13:35:51 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hello bloggen!

Nu har jag och Henrik precis städat HELA lägenheten.
Och det behövdes kan jag säga, inte för att det var skitit
så att man såg det. Men det finns skit där man inte
tänker på att det finns asså!

Men nu är allt klart tills att familjen Nöjd/Eriksson ska komma!
Nice!

GÅRDAGEN:



Igår var en skittrevlig och rolig kväll!
Det var verkligen skönt att komma ut och göra
något än att bara sitta hemma!

Synd bara att Ida fick ont i huvudet, men
jag tror nog att hon hade rätt så roligt ändå ;)


The Bridge Nightclub

Jag hade iallfall skitroligt asså!! NICE!

Men det var rätt segt att gå upp imorse!
Ljuset var inte min bästa vän direkt...

Men nu är jag pigg!!
Nu kör vi!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback