HAH! Fy fan vad bra!

Datum & tid: 2010-02-28 - 10:25:01 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hon ställde en fråga, antar att hon vill ha ett svar?
- NEJ vi kommer inte kunna bli vänner igen!

Du står för sjuka saker som jag inte vill stödja. Du mobbar folk på nätet och du beter dig som att du vore världskänd. Du är en diva av högsta klass och du är det oproffsigaste jag vart med om. Jobb? Även om jag inte haft en blogg hade jag ångrat en vänskap med dig. Att du ens kan blanda in våra bloggar visar hur högt du svävar ovan molnen.

Mobba Blondinbella för hennes hy när du själv ser ut som pizza i ansiktet? Kränka min övervikt när du själv redigerar bort hälften av dina lår? Skriva skit om fattiga när du inte ens kan betala din mobilräkning? Förnedra “smutsiga förorter” när hela ditt hem luktar offentlig toa?

Jag är trött på detta, att gå i din skugga och få ta skit för allt idiotiskt du skriver. Du har otroliga en miljon läsare varje vecka. Vill du inte ta vara på det?

Ändra din attityd, bli älskad, bygg upp en karriär och behandla folk så som du själv vill bli behandlad… Sen kan vi disskutera en vänskap.

Så jävla bra skrivet utav Amir!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback