Dagens första & Sista inlägg!

Datum & tid: 2010-02-20 - 21:34:46 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hello bloggen!

Jag och Henrik har precis tittat klart på Melodifestivalen...
Asså det var de bästa bidragen hitills, men vad fan!!
Det är ju bara kända artister som är med?!
Känns orättvist på nbågot sätt...

Iallafall, idag var det iallafall min lördag att jobba...
Det var väääldigt segt att gå upp imorse, men dagen
på jobbet gick rellativt snabbt + att jag jobbade över 30 min!

Efter jobet åkte jag hem, var så trött att jag somnade på soffan.
Vaknade utav att pappa ringde (vilket var bra).
Efter middagen somnade jag igen och vaknade i mitten utav
Melodifestivalen... Herregud, snacka om att man är slut!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig (igen!).
Vi hörs imorgon!
Pöss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback