Alla <3 Dag, och man är ensam!

Datum & tid: 2010-02-14 - 12:03:33 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej bloggen...

Känns som att det var väldigt länge sen jag uppdaterade!
Jag har varit hemma och varit sjuk hela veckan, så jag
har inte haft ork att skriva något.
Det är förens idag som jag känner mig bra nog att skriva lite.

Det har alltså inte hänt så mycket sedan sist.

Det enda är att Malin kom och lämnade bullar till mig ifrån
jobbet så att jag skulle krya på mig! Asså gissa om jag blev glad!!
TACK!



Alla hjärtans dag... Jihoo!
Sitter ensam i soffan och tittar på Vänner, som jag har tittat
på under hela min tid som sjuk!
Henrik är inte hemma, skjutsade honom till sin brorsa imorse.
De är påväg till Åre där de ska vara tills på torsdag.
Tycker det är jättejobbigt! Jag tycker inte om att vara ensam
nu när jag har en kille som jag bor med...
Men jag hoppas att han får det roligt!!

Brorsan kommer hit istället och håller mig sällskap tills Henrik
kommer hem igen, det ska bli skönt och roligt!


Fan vilket tråkigt inlägg!
Ledsen men jag har inte
det riktiga stinget idag...


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback