Underbar helg!

Datum & tid: 2009-09-13 - 21:37:41 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
  • Halloj bloggen och alla underbara läsare!

    Min helg har verkligen varit jättebra. Jag har haft det jättetrevligt.
    Det började med att vi åkte ut till Hölö igår för att sedan åka till
    kräftskivan.
    Det var en riktigt härlig stämning där, och allt blev bara roligare och
    bättre ju längre dagen gick! Tack för en superkväll!

    Idag har vi bara tagit det lugnt, hjälp Henriks granne med att städa
    upp ifrån festen. Fick en belöning som varken jag eller Henrik hade räknat
    med, stort tack!

    Sedan blev det ut och åka med fyrhjulingen (Henriks mamma och pappa,Henrik
    och jag på fyrhjulingen) för att fixa med deras båt.
    När vi kom tillbaka åt vi en äppelkaka som Henriks mamma hade gjort! Mums!

    Efter det var det dags för oss att röra oss hemåt... Men det var köer så vi kom inte
    hem förns vid klockan 18.00.

    Så nu kära vänner ska jag gå och lägga mig! Det blir en fullspeckad dag imorgon!

    * Åka och hälsa på skolan med Malin
    * Hjälpa till i några tim på jobbet
    * Övningsköra med bilskolan
    * Fixa en till present till William
    * Åka hem till pappa för att fira en av världens bästa lillebrorsor! 5 år!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback