STORSTÄDNING

Datum & tid: 2009-09-03 - 17:07:19 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Tjaba tjena hallå!

Nu har jag städat lägenheten, riktigt skönt! Känns så himla fräscht, och inget tyngd på en att man ska göra det.
Jag har satt upp "klistermärken" på kaklet i köket,dammsugit och skurat badrummet. Det ni!
  
Jobbet idag har gått bra, lika pigg idag som igår. Imorgon är det sista dagen i bageriet sedan blir det att jobba i kondis i 3 veckor. Ska även jobba på lördag (det är min helg) så då får jag se om jag kommer stå lite i bageriet också.

Efter jobbet gick jag och tittade på klipptid, men det var ingenting som stämde in med mitt "fullspeckade" schema.
Så jag tänkte att jag testar den sallongen Ida går till, den ligger nära och bra + att jag vet att de är bra eftersom att Ida har bara pratat gott om dem.

Henrik hem för 45 min sedan , så nu ahr vi ätit mat, sedan drar han vid 6 och kommer hem vid kvart i 10 kanske... Kul?


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback