HEEEEEEEEEEEEEEELG!

Datum & tid: 2009-09-11 - 17:58:43 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Hej bloggen och alla underbara läsare!

Dagen har gått väldigt segt idag på jobbet för att det inte har varit så mycket
att göra. Annars gick det bara bra.
Malin (och lite jag?) kom på lite annorlundare bröd till butiken som blev väldigt
populärt! Riktigt roligt.

Efter jobbet kom mamma och hämtade mig så att jag fick köra och hämta
David vid skolan för att sedan åka och hämta lite saker hemma hos pappa.
Väl hemma hos pappa hade han precis kommit hem, så jag gav honom de
nya bröden till honom från jobbet.
Vi pratade lite och sedan sprang jag ner  till farmor och hälsade på henne
(och William som var där nere såklart).

På väg upp till bilen igen fick jag med mig plommon av farmor! Mums!

Åkte hem till mig för att lämna mig där.

Nu har jag och Henrik precis ätit pannkakor som Henrik hade gjort, riktigt goda!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback