Taco in dah house!

Datum & tid: 2009-10-07 - 17:06:06 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej hallå bloggen.

Kom hem för kanske 20 min sedan. Har kört med bilskolan efterjobbet och sedan direkt för att handla mat till middagen idag (TACOS!). Så nu sitter jag och väntar på Henrik som ska komma hem som tydligen skulle laga middagen. Men jag är så himla hungrig så jag kanske kommer börja med den snart!

Körningen idag gick bra, jag var bara så himla trött! Har varit det hela dagen så att till och med de på jobbet
frågade hur det var. Jag brukar alltid vara pigg och glad annars.
Iallfall, körningen, Jag är S N A R T klar!!! Vi ska bara gå igenom vad jag har lärt mig nästa gång och sedan är det bara att plugga och plugga till teorin,köra halkbanan och sedan boka tid för att köra upp!!
Helt sjuk!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback