Shopping på hög nivå!

Datum & tid: 2009-10-20 - 15:38:39 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Hej allihopa!
Ledsen för att jag inte skrev någonting igår efter att jag var i Skhlm..
Men jag var så himla trött när jag kom hem så jag orkade bara inte.



Men jag hittade en hel del grejer igår!

- En exakt likadan jacka från Gallerian fast ifrån Vivaldi (1798kr)
- Ett linne och leggins från Gina Tricot (400kr)
- HÖGA raggsockor från Cubus (130kr)
- Toffsar från H&M (20kr)

(Bilder kommer sen!)

Nästa gång jag ska shoppa blir det höga stövlar och en knivslip!


Kommentarer
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

SV: Haha. Du skriver om intressanta saker! :) Haha. Det är iallafall så jag gör.



<3



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-10-20 @ 17:00:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback