Oops!

Datum & tid: 2009-10-29 - 17:16:11 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Hej hej hallå bloggen!
Idag har jobbet gått jättebra och dagen har gått snabbt... Tills det hände en sak.

Jag skulle ut på lagret för att fylla på mjölet in till bageriet.
Sedan kom det upp mjöl ur det lilla röret så jag försökte peta ner det med en plastgrej.
Sedan la jag ifrån plastgrejen men innan jag la ner den så sögs den in i en liten fläkt
som mjölmaskinen är kopplad till!!! Fick lite smått panik så jag och Malin började dra och skruva
isär locket till fläkten för att få loss plastgrejen. Vi lyckades dock, men det gick inte att få in något
mjöl till bageriet. Som tur var så hade vi redan fått in en del så att Måns klarar sig tills imorgon.
Så jag hoppas verkligen att den funkar imorgon annars vore det katastrof!!!


Kommentarer
M I K A E L A

sv: jag har ståplats :) Kommer bli AWESOME!



Blogg: http://mikaelabjarve.blogg.se/
2009-10-29 @ 18:05:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback