Hemma ifrån stan!

Datum & tid: 2009-10-05 - 15:09:10 ▼ Kategori: 1 Kommentarer

Nu har vi precis kommit hem ifrån stan!

Det var inte lika kul att hälsa på skolan den här gången, Kjell var sjukskriven pga operation och Janne hade fullt upp med eleverna inne i bageriet. Så vi åkte till stan efter knappt 5 min.

Väl inne i stan började vi med att gå och äta, det blev kebab, mums! Fast jag och Henrik delade på en
för att det var så himla stor.

Efter att vi hade ätit så gick vi och fixade det sista med ringarna, så de kommer att vara klara den 26/10
senast.
JÄTTELÅNG tid ju, man vill ju ha de på en gång! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

När vi hade fixat med ringarna gick vi runt lite i stan för att det var så bra väder. Både jag och Henrik hittade ett par jeans, sedan köpte jag en halsduk och tofflor till mig och Henrik. Haha!


Kommentarer
Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Shit, varför ska han operera sig? :o



Blogg: http://idabarck.blogg.se/
2009-10-05 @ 20:13:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback