För mig är det fortfarande overkligt!

Datum & tid: 2009-10-24 - 11:41:19 ▼ Kategori: 1 Kommentarer


13 månader har gått och det är
fortfarande overkligt för att jag har
en sådan underbar kille som dig!

Du är allt jag någonsin har önskat mig!
Mina känslor för dig är obeskrivliga.

Att varje dag komma hem och veta
att du finns hemma gör att jag längtar
hem varje dag när jag är på jobbet!

Jag planerar hela mitt liv med dig
för det är det jag vill!
Jag kan verkligen inte föreställa mig
mitt liv utan dig!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta älskling!
Och det kommer jag alltig att göra på ett
eller ett annat sätt!

Kommentarer
Anonym

vad söt du är älskling<3<3 världens bästa. känner samma för dig och kännslorna blir bara nännu bättre för varje dag :) vill aldroig lämna dig.

och jag hoppas vi får våra ringar idag:) älskar dig av hela mitt hjärta<3<3



2009-10-26 @ 07:37:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback