DISS!!

Datum & tid: 2009-10-25 - 14:17:56 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Brödfestival 2008

Nu har jag precis kommit hem ifrån stan där jag var
med pappa och William på museéum.
Vi hade det jätteroligt, och det var verkligen jättemysigt
att det bara var vi.

På tunnelbanan på väg dit träffade jag Carro,
känns jobbigt att det inte är detsamma som innan...
Men det var kul att se henne!

Sedan när vi kommer fram till museét så träffade jag
Therese! Det var jättekul att träffa henne, och hon blev
så himla glad!!

Väl inne på museét så blev jag lite besviken på att det
inte var mer grejer. det var 3 små rum som de hade dukat
upp med olika brödsorter osv.
Så det var en liten diss från mig till dem!
Men det gjorde inget för jag hade det bästa sällskapet!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback