Besökt familjen...

Datum & tid: 2009-10-30 - 18:49:17 ▼ Kategori: 2 Kommentarer

Hej bloggen!
Ja det blir ett lite sent inlägg idag! Jag och henrik har nämligen varit hos
pappa och familjen och hälsat på.
Henrik skulle klippa sig hos sina chefer så då passade jag på att hälsa på
oss farmor och pappa,Lena och William.

När jag kom så hoppade William upp i min famn och pussade mig samtidigt som
han skrek av lycka:
-ISABELLEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Så himla härlig känsla, blev så himla glad!
Det gjorde min dag! 

Sedan satt jag hos farmor och pratade lite och sedan upp till Lena och pappa
där jag lekte med William och hjälpe pappa med surdegar. Hehe.
Lena hade även gjort en jättegod parmesanröra som man doppade knäckebröd i, mums!


Kommentarer
Isabel

Sv: Yes det ska jag :D



Blogg: http://isabeeeel.blogg.se/
2009-10-30 @ 18:57:10
Anonym

Trevlig blogg du har! Ska vi kanske följa varandra med bloglovin :D



// www.sarasoderberg.blogg.se



2009-10-30 @ 19:13:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback