Vi har en grej på g...

Datum & tid: 2009-11-19 - 11:04:08 ▼ Kategori: 1 Kommentarer


Har varit hemma nu i två dagar för att jag har haft
en sådan läskig huvudvärk!
Det värsta var imorse när jag var tvungen att springa
upp och spy för att det gjorde så ont... HEMSKT!
Men sms och bilder från Malin och Måns gjorde att jag
piggade på mig lite :)

---------------------------------------------------
|En bild ifrån jobbet|

" Vi ville göra dig lite glad :)
Vi vill att du ska krya på så
att du ska komma imorgon :)
Kramar Malin & Måns "

--------------------------------------------------

Nu känner jag mig relativt bra, det kommer och går...

De senaste dagarna (när jag har kunnat) har jag fixat
tid för operation för Sickan,pratat med banken om en
lägenhet som vi har hittat och betalat räkningar...


Kommentarer
Mamma

Usch gumman, det låter som migrän det där. Hoppas verkligen inte du har fått ärva det av mig, ingen höjdare !! Hör av dig till mig när du piggnat till... Puss



2009-11-20 @ 08:45:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback