Liggandes hemma är ingen höjdare!

Datum & tid: 2009-11-20 - 18:07:03 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej bloggen...
Har varit hemma idag också, fattar inte vad det är!
Henrik var tvungen att skjutsa hem mig innan jag
kom till jobbet igår för att det gjorde så ont i huvudet!

När jag kom hem somnade jag efter 1 tim och sov till 11.
Huvudet kändes då lite bättre så jag passade på att gå
upp och äta lite innan det kom tillbaka.

Efter det har det blivit bättre.
Gick en promenad med Sickan och sedan upp för att vila
lite innan jag skulle hem till mamma.
Henrik ska ha killkväll hemma idag, så jag gick till mamma.

Brorsan mötte mig vid pizzerian, så vi gick in och köpte
pizza.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och titta på Idol som jag inte
har kollat på (ett helt program) sedan jag vet inte när.

Fan vad jag saknar er!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback