YES!

Datum & tid: 2009-05-26 - 17:16:33 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Idag när jag var påväg till skolan ringde de från Gataeu och sa att jag kunde jobba i sommar! Jag kommer att ta det jobbet hellre än det andra beroende på hur mycket jag kommer att jobba.
Hörde inte så bra vad han sa när han ringde, stod på perrongen då så jag ringde upp honom när jag kom hem och sa att jag kunde jobba i sommar ändå.
Så jag ska jobba vecka 29 och 31 och sedan kommer det att komma ströjobb + lite helger att jobba på. På onsdag nästa vecka ska jag provjobba, och då ska vi prata lite mer ingående om hur det är med lön,jobbveckor osv.

Jag hoppas verkligen på att det kommer att gå bra, det skulle vara en sådan himla lättnad att få veta att man har jobb.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback