WOOOOOOOHOO!

Datum & tid: 2009-05-12 - 17:02:09 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Gud vad det går bra för mig just nu, jag bara känner det! Helt underbart att inte bara gå i motgång hela tiden, som det har varit den sista tiden... Man blir mycket gladare och piggare, så jag njuter av stunden så länge den varar.
Efter skolan idag hämtade mamma mig så att jag kunde "skjutsa" henne hem, men det slutade med att vi åkte till Farsta, först till konsum (Östberga) för att sedan åka till Farsta för att byta gardiner!
Så jag kom hem för 20 min sedan kanske, avslutade körningen med fickparkering! STOLT!

Nu håller mamma på att göra sig iordning för hon ska på middag med en tjejkompis så får se hur det blir nu hemma med min sjuka lillebror... ORKAR inte bli sjuk igen säger jag bara, men men får ha mask eller något!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback