UTGÅNGEN

Datum & tid: 2009-05-24 - 11:22:24 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Gud vad jag hade roligt igår! Så himla kul att träffa alla igen som man brukade umgås med förut.
Det började med att vi mötte varandra på tåget på väg in till stan. Väl inne i stan åkte vi till Hötorget och gick till någon bar som hade billiga shots. Så himla god!
Efter det gick vi runt och letade efter Mango, och hittade det tillslut. Det var verkligen ett jättetrevligt ställe, men jag vet inte om det är något bra dansställe. Men med roligt sällskap så får man roligt!

Vid halv två började vi dra oss mot donken och åt där, hahahahahahaahah VITALIK Ida!
Sedan på vägen till nattbussen så hittade Jonas någon vagn av något slag och skjutsade runt Henrik och Robin på den som om det var någonting som alla gjorde. Gud vad jag garvade!!!

Kom hem vid halv tre och somnade direkt!
Så nu sitter jag här och har precis vaknat (nästan). Har aldrig sovit såhär länge efter att ha varit på en fest!
+ Att idag kommer mamma hem som jag inte har träffat på nästan 2 veckor! Ska bli mysigt, jag och Henrik ska nog planera något kul.





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback