KÄRLEK TILL DIG

Datum & tid: 2009-05-10 - 10:24:53 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Sitter här hemma och tittar ut, fy tusan vilket tråkigt väder det är!! Man blir ju deprimerad ...
Aja idag ska jag fixa iordning mina naglar, och sen frågade mamma om jag ville följa med och träffa Kerstin men kom även på att jag har lovat Henrik att gå på bio med honom. Lite jobbigt situation...

Igår frågade Henrik något som jag blev VÄLDIGT förvånad över!! Det var en sak som hade hänt och jag var jätteledsen, och då frågade han. Han sa att han skulle göra det när vi skulle åka någonstanns men kände att han ville göra det nu<3
Men det andra som vi två ska göra ska bli en övaraskning. Längtar tills vi ska göra det , det enda jag vet är att vi ska åka någonstans... Hmm!
Jag blev verkligen jätteglad när han sa det här, sitter och ler för mig själv :D + Att alla andra visste om det, mamma,alla på hans jobb,hans kompisar men inte jag! Så gulligt gjort tycker jag, och att han har planerat det i en månad snart<3 I LOVE YOU!
 
Nu ska jag fortsätta plugga på religionen och le för mig själv !!

Flipsyde - When it was good


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback