STUDENTSKIVA AND I'M ON MY BEST BEHAVIOR!!

Datum & tid: 2009-05-07 - 07:04:58 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Nu är det äntligen dags för våran studentskiva, idag smäller det!! Som jag har längtat tills att allting har ordnat sig och man kan börja slappna av!
Idag ska fixa iordning mig hos Lotta (får se om Carro dyker upp), sedan ska vi vara inne vid lokalen klockan 17.00 för att fixaiordning allting till middagen.
Det ska bli så himla roligt!!! Känner mig verkligen taggad till det här, hoppas bara att min hals mår bättre idag än vad den har gjort de senast dagarna...

Keri Hilson feat Timberland - Return the favor

Kommentarer
Emmi

Jag hade tänkt göra de efter att jag vilat lite.. :P

Fan va roligt vi hade de igår !! =D <3



Blogg: http://philippous.blogg.se/
2009-05-08 @ 14:45:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback