MÖSSPÅTAGNING/VALBORG!

Datum & tid: 2009-05-01 - 08:46:02 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Som ni kanske vet så hade vi prov igår! Det gick så himla bra! räknade till att jag inte svarade på 4 frågor utav 72!
Så det kändes verkligen jättebra, det var en lättnad! Efter provet var det 2 ½ tim kvar tills mösspåtagningen var så jag,Emily,Carro,Lotta och Jossan var ute lite,gick till Konsum,åt mat och sen var det dags!
Man börjar fatta det nu att det är på riktigt, helt sjuk vad åren har gått snabbt!


Efter mösspåtagningen åkte vi in till Medis och tog en öl/cider på uteserveringen, riktigt mysigt men kallt!
Åkte hem för att käka och ha det mysigt, det som skulle bli en mysig hemmakväll blev en mysig och väldigt rolig utekväll!
Det var verkligen jättemysigt, synd bara att Jossan och Emily stack... Kvar var det iallafall jag,Lotta,Carro,Kalle,Nea och Atte så vi hade riktigt trevligt, sprang och kissade stup i kvarten! Hahaha!
Vi hade vattenpipa och lite dricka, det blev precis lagom! Sedan åkte jag hem med sällskap av Carro för hon skulle till Sonny.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback