MEN GUD! HELGEN...

Datum & tid: 2009-05-18 - 18:22:45 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Glömde att berätta om helgen!
Det var iallafall en riktigt mysig helg, men den slutade lite surt när det kändes som en tråkig stämning hemma... Men man kan inte alltid vara glad hela tiden!
Iallafall, fredagen blev grillning med pappa och brorsorna, så himla gott!! Älskar maten min pappa gör, han är så himla duktig på det! Resten av kvällen blev att titta på tv då min minsta lillebror (William) kom och la sig framför mig i soffan och somnade, så himla mysigt! Längtar tills jag får egna barn.
Lördagen bestod av bakning med min minsta lillebror till Peter och sedan solning med Henrik + pluggande. Sedan middag med smörgåstårta och tårtor, det var trevligt, skrattade rätt mycket.
Söndagen var det bara en dag för pluggande och solande.

Bilder kommer senare...

Fredagen:



Lördagen:






Söndag (och min tokiga pojkvän och mage!):

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback