HEMMA HOS ÄLSKLINGEN

Datum & tid: 2009-05-27 - 19:25:34 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Sitter hemma hos Henrik nu och har precis ätit middag, jag gjorde pasta med gorgonzolasås, mums!
+ Att vi har köpt lite gott till senare, om vi nu orkar att äta det med!

Snart ska vi åka till den adressen där visningen ska vara imorgon på en lägenhet så att de hittar imorgon. Jag kommer nämligen inte att följa med för jag ska på chokladprovning med klasserna. Det är tråkigt att jag inte kan följa med på visningen men det ska bli roligt med provningen också!

Idag i skolan hade vi bild och samhälle. Jag blev klar med allting på bilden som ska vara klart och fick MVG i slutbetyg!! Blev så himla glad! I samhället gick det också bra med provet, så där fick jag G i slutbetyg (vilket är ett MVG för mig med han som lärare).

Ljuset för farfar till pappa,William,farmor & Lena:

Efter skolan åkte jag och gjorde en synundersökning och ska köpa nya linser om två veckor och sedan ska vi titta på glasögon ev. Sedan kom Lotta och hämtade mig med Emily och Carro för att åka till tatueraren, men jag kände att jag hellre gör det på det stället Lotta har gjort sina tatueringar!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback