HEMMA EFTER JOBBET

Datum & tid: 2009-05-29 - 18:04:38 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Nu har jag kommit hem ifrån jobbet precis, gud vad varmt och skönt det är ute!! Blir jätteglad över vädret, ska nog sola lite om jag hinner när jag kommer hem till pappa... Annars ska jag bara ligga och sola hela tiden till studenten!

Risk 1 gick bra idag, tiden gick väldigt snabbt. Men det var saker som är självklara men som måste tas upp.
Efter det åkte jag till skolan,åt lunch och sedan städade jag,Carro och Lotta kylen och gick ut i solen sen.
Sedan åkte jag hem till mamma för att packa det sista inför helgen + att hon skjutsade mig till jobbet! Tack mamma! David följde även med för att hälsa på, han ska ev jobba där i sommar men vi får se!


Kommentarer
Mimmi

Snatti snatti min bild, gör det bara ^^:P



Blogg: http://mrsjones.blogg.se/
2009-05-29 @ 18:54:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback