GODMORGON SVERIGE !!

Datum & tid: 2009-05-19 - 09:35:55 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Hej hopp allihopa!
Okej, jag har inte vaknat nyss men jag vaknade för en tim sedan. Men elen har inte varit igång för det är några som håller på att fibblar med elen. Så den kom igång nyss.
Så innan hann jag ladda en tvätt,byta lakan och lyssnat på radio, The Voice så jag hann med lite innan!
Idag blir det skolan, religion och livsmedelskunskap, så det är en rätt slapp dag. Man kanske får reda på vad man fick på det muntliga provet?

Igår var en lång dag kändes det som! Det är bara för att det var så tråkigt väder! Man blir verkligen deprimerad av det, usch! Och det är lika dåligt väder idag, får se om jag tar moppen idag också eller inte...

Iallafall så blev det en god middag igår med Henrik (mamma är på landet hela den här veckan så vi är ensamma!!) och sedan somnade han i soffan i nästan 3 tim!! Jag hade verkligen jättetråkigt under den tiden men jag skrev b.la. klart min uppsats och åkte och köpte lite mys till Talang 2009.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback