CHOKLADPROVNINGEN

Datum & tid: 2009-05-28 - 17:19:58 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Chokladprovningen var helt okej faktiskt! Med bra underhållande kompisar så blir det roligt!

Innan chokladprovningen åkte jag,Emily,Jossan,Carro,Ida och Daniel till Globen och åt på MC, det var fisk i skolan som sagt . Så det blev en god lunch, men man kände sig verkligen fet efteråt!
Köpte en leksak till Herman och nya matskålar, jättefina! Bilder kommer sen!

Åkte sedan till Slussen för att åka till Saltsjö baden för chokladprovning, det var verkligen så fint som de som hade varit där tidigare hade berättat. Jättemysigt, men så himla tråkigt väder...
Vi smakade en youguhrt och choklad som sagt, sedan fick vi gå en runda på stället ( Vår Gård) och det var inte litet.
Sedan åkte vi hem igen, men det var inte en lika rosam resa hem som dit. Det började helt plötsligt lukta bajs i vagnen, och då menar jag bajs! Och vi kunde inte hålla oss för garv! Sedan började det lukta farfars parfym som om de ville dölja lukten... Och sedan ser jag att Ida stelnar till med blicken och tittar på mig, med den blicken vet jag vad det innebär!
Tjejen bakom mig satt med 2 cm långa hårstrån på benen, då kunde jag inte hålla mig längre (efter bajs insidenten) så jag,Emily,Daniel och Ida satt och asgarvade!!!! Så himla skönt att göra det ...

Henrik hämtade upp mig i Sickla (där han jobbar) och åkte hem till mig, så nu ligger vi och tittar på tv och letar lägenheter.





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback