CAN I GET A MINUTE AND A COUPLE SEKUNDS OF YOUR TIME

Datum & tid: 2009-05-13 - 16:02:59 ▼ Kategori: 0 Kommentarer


Så himla seg dag idag alltså! Bilden gick riktigt bra, det är avkopplande att sitta och måla. Sedan förstörs den ron av mattanter och samhällskunskapslektion!! Har haft ont i huvudet hela dagen idag och inga värktabletter hjälper heller så det är segt.
Efter skolan åkte jag,Emily och Therese in till stan och bokade tid för nagelförlängning, men jag får se om jag gör det eller inte pga att jag kommer ha de i en vecka, sen måste jag ta bort dem för att jag jobbar.

När jag var på väg hem så stannade jag vid donken och köpte glass, var så himla sugen + att det var varmt som satan!
Köpte den nya, maräng switsh (?) och den var riiiiktigt god. Så det var ett lyckat köp kan jag säga!
Och nu sitter jag hemma, hungrig och väldigt uttråkad! Har märkt det, alla sitter vid sina datorer i varsina rum... Jag kan lika gärna vara hos någon annan istället för att sitta hemma...

Aja, ska skriva klart en uppsats idag och imorgon och fram över (ev idag också) blir det ärr plugga gärnet till EU-provet.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback