BÄSTA STUDENTSKIVAN!!

Datum & tid: 2009-05-08 - 15:41:55 ▼ Kategori: 1 Kommentarer
Allting började med att göra sig iordning hemma hos Lotta till skivan (jag,Carro och Lotta), men jag hann inte göra mig klar så jag fick sminka mig på tunnelbanan!
När vi kom till lokalen (efter att vi hade fått stressat som galningar i högklackat) var vi de första som var där, så vi satte oss ner och väntade och sedan gick vi tre och köpte blommor till borden för att dekorera med. Haha! Det tog sin tid men det gick till slut!

Sedan var det dags för dekorering och bordsplasering, jag och Lotta tog han om blommorna och resten till bordsplaseringen.
Det blev pirrigare och pirrigare ju närmare klockan slog 19.00, sedan kom alla min familj var så himla fint klädda tycker, det är inte ofta man ser det ^^
Vi hade det verkligen jättetrevligt!! Så himla skönt att det blev lite fart istället för att alla satt tysta. Det enda som var lite tråkigt var efterrätten, glassbomb(?)...
 
Sedan var det dags för alla föräldrar och minderåriga att åka hem och fler kompisar att släppa in till festen!
Jag dansade som en galning!!! Herregud, jag har träningsvärk i magen idag!
Henrik och jag tog sedan en taxi hem till mig och somnade på en gång!!

På morgonen kände jag att illamåendet var på g! Det var ingen rolig historia kan jag säga, sprang fram och tillbaka hela tiden enda tills klockan 12.00. Jag som hade sett fram emot att åka till Hellasgården med klasserna och köra massor av olika lekar! :/ Så jag låg hemma och tänkte på hur roligt de hade det... Inge kul alls, brukar ALDRIG må illa dagen efter, endast ont i huvudet om ens det!

LITE bilder (kommer mera sen):


Kommentarer
Emmi

Haha, jaaa.. Typ alla bilderna vart bra och det är skönt de.. =P

<3



Blogg: http://philippous.blogg.se/
2009-05-08 @ 15:46:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback