PALLA!

Datum & tid: 2009-03-03 - 08:17:23 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
När man väl har sovmorgon, kan man inte få sova ut då? Nejdå då vaknar man 07.30.. Men men det är bättre än att gå upp 05.00! Idag är det skola, två lektioner. Känns onödigt, men men.
Efter skolan ska jag till Grand Hótel och hämta mina grejer (min bok och bageriskor) sen ska jag kanske åka och simma med mamma! Jag hoppas på det iallafall, vill verkligen börja röra på mig nu.
Så om någon vill följa med in till stan efter skolan så går det SUPER!

Imorgon är det praktik, jag brukar känna paniken dagen innan att gå upp så tidigt.. Men jag gör inte det för en gångs skull. Trivs så bra så det ska bli roligt! Men den här veckan kommer en kille som jobbar där också som jag inte har träffat än. Så får se hur han är...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback