HELGEN!

Datum & tid: 2009-03-10 - 07:56:35 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Fredagen var rätt så tung... Jag hade praktik i 9 tim, sen åkte jag och jobbade i 2 tim. Så jag kom inte hem till pappa förns kvart över sju. Då tittade vi på Så Ska Det Låta och sen gick jag och la mig.
I lördags var vi hos mina kusiner och firade Emma som fylde 7 år, det var mysigt. Men det skulle varit roligare om Pernilla och Sandra hade varit där.
Söndagen började med att jag vaknade halv 8 och gick upp och åt frukost. Efter frukosten åkte jag och Lena till IKEA och köpte grejer till vardagsrummet, det blev jättefint!! Sen vid 2 kom Henrik, det var jättemysigt!
Det var min helg! Har inte samma glöd i skrivningen just nu... Men det blir väl bättre snart!



 
Tack älskling!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback