HELGEN <3

Datum & tid: 2009-03-02 - 11:09:53 ▼ Kategori: 4 Kommentarer
När vi hade kommit till Stockholm igen så åkte jag och Henrik hem till honom och lämnade lite saker för att sen åka hem till honom i Hölö och ta det lite lugnt.
Tittade på Melodifestivalen och åt godis, seriöst så tycker jag inte att Melodifestivalen är särskilt bra.. Men det är endå roligt att titta på.
I söndags åkte vi till Trosa och fikade, eller Henrik gjorde. Var fortfarande mätt efter en sen frukost! Haha.
Det var jättemysigt att bara gå runt och ta det lugnt för en gångs skull, händer alltid någonting och ibland är det skönt att bara vara.

När vi kom hem igen tittade jag när Henrik och hans pappa meckade med motorcycklarna, tycker det är jätteroligt. Jag skulle vilja gå på någon kurs eller något och lära mig mer om att mecka så att man klara sig lite mer själv sen när man skaffar bil.
Iallafall, efter lunchen sen så hjälpte jag Henriks mamma med hennes hästar, det var riktigt mysigt. Längtar verkligen efter när man höll på som mest med hästar. Det är riktigt roligt!

Jag var bara tvungen att ta kort, så himla söt!

Kommentarer
Anonym

älskling...... en av bilderna hör inte till ta bort den :) tack<3<3



2009-03-03 @ 20:45:13
Anonym

älskling...... en av bilderna hör inte till ta bort den :) tack<3<3



2009-03-03 @ 20:45:33
BELLa



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2009-03-04 @ 15:24:24
BELLa

NEJ! :D den är verkligen jättesöt!! :) <333



Blogg: http://isabellenojd.blogg.se/
2009-03-04 @ 15:24:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback