AJ!!

Datum & tid: 2009-03-27 - 13:16:18 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Igår på praktiken så började jag känna i mitten utav dagen att jag fick ont i ryggen... Jobbade över i 45 min ungefär och sedan bar det hemåt!
Duschade och fixade iordning mig och sen kom Henrik och hämtade mig, när vi kom fram och klev ur bilen kände jag vilken värk jag hade i ryggen!
Så vi gick och handlade och sen gjorde Henrik mat <3 MUMS!
Vi skulle egentligen tittat på Yes Man, men vi somnade ^^

Så imorse var det inte så roligt att gå upp ur sängen kan jag säga! Det gjorde så himla ont! 
Iallafall,  Henrik släppte av mig hemma och vi testade och gick ner till bussen, men det tog inte lång tid innan vi vände.
Så min dag har alltså varit att ligga i soffan och ta det lugnt,tittat på tv,gjort lite projektarbete och ätit godis! Det är ju fredag :D



Utomlands <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback