TROSA MARKNAD & SKUTT

Datum & tid: 2009-06-16 - 17:35:12 ▼ Kategori: 0 Kommentarer

Helgen började så bra med grillkvällen hos Emelie.
På lördagen åkte vi hem till Henrik (Hölö) och åkte med hans mamma och hans bror till Trosa marknad. Det var riktigt mysigt, rekomenderar verkligen det till nästa år! Jag köpte ingenting, hade alla pengar på kortet och man var tvungen att ha kontanter såklart!
 
Sedan åkte vi hem och vi skulle lägga oss och vila och sov i nästan 3 tim, så när vi vaknade var middagen klar! Riktig lyx.
Efter middagen åkte vi till Pontus och snackade och drack lite. Sedan vidare till Trosa för en utekväll. Det var precis lagom att bara sitta ute och snacka, riktigt skönt att slippa dansa ibland, hehe.

På söndagen på väg hem till mig så åkte vi förbi Heron City och såg filmen "Baksmällan", bästa filmen någonsinn!

Och som alltid när jag är i Hölö så retas jag med Henrik om hans doppresent, Skutt:

Tack för en otroligt mysig helg älskling!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback