TE,FILM OCH VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN!

Datum & tid: 2009-06-18 - 21:32:50 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Har precis tittat klart på den nyaste Wallanderfilmen med Henrik, den var bra faktiskt!
Så nu siiter jag och tittar lite på tv på någon film (Henriks filmsmak så typ Matrix? Haha) medan jag pratar med Emmi och téet är snart klart ^^ Jag och Emily pratar varje dag nu, haha sjukt! Men det är skönt att prata av sig med en kompis, länge sen man kunde göra det.



Imorgon blir det att titta på skissen till min tatuering! Gud vad jag längtar, ska fråga om man kan få en kopia och visa hemma! Jag är lite sissådär med textstilen, får se hur den ser ut imorgon.

+  Att när Henrik kom till mig idag så hade han köpt blommor till mig! Tack älskling, finns inge bättre pojkvän än dig!!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback