NU ÄR DEN KLAR!

Datum & tid: 2009-06-26 - 15:39:58 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Fy tusan vad ont det gjorde, men jag satt där så tyst. Det var många gånger man bara ville slå till honom! Haha!
Men jag är iallafall riktigt nöjd med den, blir nästan tårögd när jag ser den, har velat gjort den sedan farfar dog.

Innan vi åkte in till stan så gik jag och mamma och plockade lite blommor och la hos Therese, har velat gjort det länge. Men har inte haft tid att köpa blommor. Så det kändes bra!

På väg in till stan stannade vi på Sandys och köpte lunch, riktigt gott! Sedan vidare till tatueraren, tog nästan 40 min för honom att fixa den och sedan 1 tim att göra den.
Det var inte dyrt heller, betalade 1800 kr för den, och som sagt, är riktigt nöjd med den!

Just nu sitter jag och tittar på Michael Jacksson videos som går hela dagen på MTV two. Riktigt sorgligt att se och även overkligt!!!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback