MYSDAG MED JOSSAN OCH EMILY

Datum & tid: 2009-06-30 - 20:14:54 ▼ Kategori: 0 Kommentarer
Har nästan precis kommit hem från en vädligt mysig dag i stan med Emily och Jossan!
Jag mötte först Emily på Burger King och sedan mötte vi upp Jossan för att gå och sätta oss och ta en fika, men innan gick vi och tittade på Guldfynd för att jag har presentkort där och Emily skulle köpa några örhängen. Men jag hittade ingenting! :(

Efter det gick vi till Stureplan och tog en fika, jag tog en grillmacka och en muffin. Riktigt gott, men grillmackan som jag beställde tog väldigt lång tid så jag hann nästan äta upp muffins innan för att jag var så hungrig.

Efter fikat gick vi ner till Djurgården och satte oss där och solade och pratade. Så himla mysigt!
Jossan öppnade också sin present som hon fick av Emily, ni får se bilder sen, den är en askkopp iallafall! Haha!







Tack för en väldigt mysig dag tjejer, längtar tills nästa gång. Och Emily, dig ser jag imorgon när vi ska titta runt lite på kläder och en grej till min bror.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback